Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

yang sudi tq

MANGGA AD

SUDAH BACA SILA LIKE TQ

Sabtu, Januari 5

Selamat Datang 2013

Assalamualaikum dah lama tak update blog dah banyak perubahan!!!! pening seketika dengan format baru hmmm apa khabar pembaca blog semua harap semua sihat walafiat ye...tahun ini dah masuk 2013 selamat tinggal 2012 sesungguhnya kenangan manis pada tahun 2012 terlalu banyak tahun 2012 paling bermakna kerana tahun itu aku terima nikahnya dan bgelar suami dan tahun itu juga aku dapat beli superbike dan pada tahun ini impian aku nak memiliki sebuah rumah entah tercapai atau tidak aku belum pasti kerana kehadiran cahaya baru membuatkan aku dalam dilema untuk memiliki rumah dengan keadaan ekonomi yang tak bergitu stabil kalau diteruskan juga untuk memiliki rumah mmg ekonomi aku meruncing di parah kritikal aku dah booking dah rumah dengan bayaran deposit rm500 bila lepas booking termenung lak dengan perbelanjaan seharian mampukah aku menempuh atau tersadai di arus yang mencabar aku tak pasti adakah nasib menyebelahi aku ataupn tidak.sekarang penghantaran dokumen perumahan aku tangguhkan sekejap disebabkan ekonomi aku diparah cukup2 makan je nak jual sbk sayang lak tapi itulah pilihan...melabur dalam vgmc pn hancur rm10k alahai terpengaruh dengan member mlabur la kita 10k ingat bln2 dapat 1k tgk2 dah lingkup segala plan musnah dalam sekelip mata nasib tak labur 50k klu tidak tepuk dahi jelah.inilah liku kehidupan dimana kesenangan tidak akan datang dengan mudah ia perlu berusaha.harap tahun 2013 tahun yang bermakna bagi aku aminnnn...

Tiada ulasan:

UTUSAN ONLINE