Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

yang sudi tq

MANGGA AD

SUDAH BACA SILA LIKE TQ

Ahad, November 28

kembara ke gua kelam

jalan susur masuk ke gua kelam
tempat kanak2 mandi-manda
  • pada 26 hb jam l/kurang 1500 hrs saya bersama rakan saya telah ke gua kelam untuk menikmati keindahan alam...pada jam l/kurang 1540 hrs kami sampai di detinasi yang dituju,setelah sampai disana kami telah ke gerai makanan untuk mengisi perut,,,,setelah selesai makan kami menuju ke gua kelam jarak l/kurang 100 meter darai gerai makanan.setelah sampai kami berasa kecewa kerana pintu jalan susur masuk gua kelam telah ditutup kerana kerja2 pembaikan akibat banjir melanda negeri perlis pada bulan 10.2010,tapi dengan kekecewaan itu terubat jua kerana kami dapat juga menikmati keindahan panorama di sekitar kawasan gua kelam.airnya yang jernih dari bukit menyegarkan permandangan dan keindahan yang jauh dari keisingan kota.terasa teruja menlihat air meluncur laju dari atas bukit,keinginan untuk mandi-manda melonjak-lonjak lantas kami tidak membuang dan terus mandi.airnya sejuk dan di kawasan kami mandi itu kelajuan air l/kurang 100 km/jam memang laju.tapi ada juga tempat2 yang sesuai untuk budak2 mandi
tempat kami mandi
  • ia juga sesuai untuk perkelhan..
  • gua kelam adalah detinasi perlacongan yang bagus juga..

3 ulasan:

Deqna berkata...

wahh beshnye weyh sy xpnah pegi lg kua kelam....~


btw,salam blogwalking=)

bunga-bunga syurga berkata...

bestkn hehe mai la

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

da pernah g tp xmndi,,air xjernih =)

UTUSAN ONLINE