Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

yang sudi tq

MANGGA AD

SUDAH BACA SILA LIKE TQ

Ahad, Februari 20

AKU DAN MENTARI

Aku dan mentari menlihat wajah alam
bergitu lembut mata menerjah
dalam persona jiwa aku merenung
indahnya ciptaan tuhan
alhamdulilah aku dapat hayati
erti keamanan di negaraku yang tercinta malaysia

aku kadang-kadang berlari mencari erti keindahan
di waktu pagi angin terlalu sejuk
kabus-kabus pagi berlegar di ruang angkasa
tiba mentari muncul menyinari alam

aku bersyukur pada mu tuhan
kerana barakah mu dapat ku hayati
aku merenung sinar pagi yang indah dan damai
aku rindu saat-saat seperti ini
kerana ia bisa melunturkan hatiku......

terima kasih tuhan
terima kasih mentari......

2 ulasan:

Emil Fahmi berkata...

mudah2an ianya berterusan dan berkekalan...melihat keindahan alam ciptaan tuhan...walaupun ia hanya sekadar perhiasan dunia yg sementara =)

bunga-bunga syurga berkata...

ya harap2 bergitulah amennnn

UTUSAN ONLINE